مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 18:522022-08-17سياسي

وقتی استاندار البرز مجبور به نصیحت خبرنگاران می شود!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، بعد از ظهر امروز نشست خبری استاد البرز با محوریت تقدیر از اصحاب رسانه و بزرگداشت مقام خبرنگار در سالن شهدای دولت برگزار شد.

این نشست که پس از دوبار لغو شدن در حالی برگزار شد که در این میان شاهد اختلافاتی میان اداره فرهنگ ارشاد اسلامی و استانداری همراه بود.

گفتنی است پیش از این اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز شب های گذشته اقدام به تقدیر از تعدادی اصحاب رسانه شدند که خود حواشی بسیاری را به دنبال داشت.

امروز هم برخی از اصحاب رسانه که در نشست حضور داشتند با نقدهای نابجا و مطرح نمودن اختلافات شخصی جلسه تقدیر از اصحاب فرهنگ و هنر البرز را که در خط مقدم جنگ رسانه ای قلم می زدند به حاشیه کشادند و استاندار البرز ادامه وقت جلسه به نصیحت خبرنگاران پرداخت! مطالبه گری ، مشاوره و ایجاد امید در جامعه به همت اصحاب رسانه مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در این نشست خطاب به اصحاب رسانه، گفت: اصحاب رسانه در عرصه های مختلف تاریخ و شرایط جنگی پای کار بودند و بسیاری در این مسیر به فیض شهادت نائل آمدند.

استاندار البرز با اشاره به اینکه جایگاه خبر و رسانه ویژه و والا است، بیان کرد: خبرنگار و اصحاب رسانه از جایگاه بالایی برخوردار هستند که باید قدر این جایگاه را بدانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی استاندار البرز مجبور به نصیحت خبرنگاران می شود!

وقتی استاندار البرز مجبور به نصیحت خبرنگاران می شود!