مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 18:172022-08-17سياسي

وزارت اطلاعات: دستگیری یک تروریست فرا مرزی


به استحضار ملّت شریف ایران می رساند: با توفیقات الهی و مجاهدت های فداکارانه و هوشمندانه ی سربازان گمنام امام زمان(عج)، یکی از پر سابقه ترین و خطرناک ترین تروریست ها با دامنه ی عملیات تروریستی فرا مرزی دستگیر و به زندان منتقل شد.

- وزارت اطلاعات: به استحضار ملّت شریف ایران می رساند: با توفیقات الهی و مجاهدت های فداکارانه و هوشمندانه ی سربازان گمنام امام زمان(عج)، یکی از پر سابقه ترین و خطرناک ترین تروریست ها با دامنه ی عملیات تروریستی فرا مرزی دستگیر و به زندان منتقل شد.

وزارت اطلاعات از دستگیری یک تروریست با دامنه ی فعالیت فرا مرزی خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در اطلاعیه روابط عمومی وزارت اطلاعات آمده است:   به استحضار ملّت شریف ایران می رساند: با توفیقات الهی و مجاهدت های فداکارانه و هوشمندانه ی سربازان گمنام امام زمان(عج)، یکی از پر سابقه ترین و خطرناک ترین تروریست ها با دامنه ی عملیات تروریستی فرا مرزی دستگیر و به زندان منتقل شد.

  بر مبنای ره گیری های اطلاعاتی چند ساله، این عنصر جنایت پیشه، سوابق فعالیت های تروریستی در چهار کشور منطقه را دارد و در مقطع اوج بحران سوریه، با حضور در آن کشور به عضویت گروهک های تکفیری- تروریستی درآمده و همراه با آنها در شهرهای حلب، حماه و ادلب به اعمال جنایت کارانه و شیطانی پرداخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت اطلاعات: دستگیری یک تروریست فرا مرزی

وزارت اطلاعات: دستگیری یک تروریست فرا مرزی