مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 17:572022-08-17سياسي

فرمانده کل ارتش: آزادگان، پرچم دار عزت و اقتدار در دفاع مقدس بوده اند


سرلشکر موسوی در پیامی به مناسبت 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی تأکید کرد: آزادگان سرفراز، پرچم دار عزت و اقتدار در دفاع مقدس بوده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر سرلشکر سید به مناسبت 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است: آزادگان سرفراز، پرچمدار عزت و اقتدار در دفاع مقدس بوده اند و در هنگامه اسارت، صلابت اسرای دشت کربلا و شکوه پایداری ملت ایران را در مقابل دژخیمان دشمن به زیبایی به نمایش گذاشته اند.

متن پیام سرلشکر موسوی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم إِنَّ ٱلَّذِینَ قَالُواْ رَبُّنَا ٱللَّهُ ثُمَّ ٱسْتَقامُواْ تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ ٱلْمَلائِکَهُ أَلَّا تَخَافُواْ وَلَا تَحْزَنُواْ وَأَبْشِرُواْ بالْجَنَّهِ ٱلَّتِی کُنتُمْ تُوعَدُونَ(فصلت- 30) بیست و ششم مردادماه، سالروز بازگشت پرافتخار اسطوره های ایستادگی و آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، یادآور صلابت فرزندان مخلص و صبور میهن در مواجهه با دشواری های اسارت و جنایات دشمنان است.

آزادگان سرفراز، پرچمدار عزت و اقتدار در دفاع مقدس بوده اند و در هنگامه اسارت، صلابت اسرای دشت کربلا و شکوه پایداری ملت ایران را در مقابل دژخیمان دشمن به زیبایی به نمایش گذاشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده کل ارتش: آزادگان، پرچم دار عزت و اقتدار در دفاع مقدس بوده اند

فرمانده کل ارتش: آزادگان، پرچم دار عزت و اقتدار در دفاع مقدس بوده اند