مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 17:222022-08-17اقتصادي

تعاملات اقتصادی تهران و کربلا افزایش یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محسن منصوری عصر چهارشنبه در حاشیه دیدار با استاندار کربلا با اشاره به دومین دیدار با استاندار کربلا و هیأت همراه اظهار داشت: - استاندار تهران از افزایش تعاملات اقتصادی تهران و کربلا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محسن منصوری عصر چهارشنبه در حاشیه دیدار با استاندار کربلا با اشاره به دومین دیدار با استاندار کربلا و هیأت همراه اظهار داشت: تعاملات عمومی بین دوستان مطرح شد و به توافقاتی در این زمینه دست یافته ایم.

وی افزود: امروز استاندار کربلا به همراه هیئت همراه که شامل رؤسای دستگاه های تخصصی و معاونان ایشان بود و همچنین شهردار کربلا در این جلسه حضور داشتند و مسائل را به صورت تخصصی بررسی کردیم.

استاندار تهران با اشاره به حضور مجموعه مدیران استانداری در این جلسه عنوان کرد: موضوع اربعین یکی از موضوعات اصلی گفت وگوی ما و استاندار کربلا بود که در مورد اربعین ما آمادگی کامل جهت همکاری با کشور عراق و استانداری کربلا را داریم که جزییات این خدمات رسانی نیز مشخص شده و مناطق و موکب هایی مشخص شده است.

منصوری با اشاره به ارتباط مؤثر بین دو شهرداری کربلا و تهران گفت: در شهرداری تهران بخشی از تجربیات ما در حوزه خدمات شهری به هیأت همراه استاندار کربلا منعکس شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعاملات اقتصادی تهران و کربلا افزایش یافت

تعاملات اقتصادی تهران و کربلا افزایش یافت