مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 16:322022-08-17سياسي

واکنش معاون استاندار به تعلل در حل مشکلات پتروشیمی گلستان


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت: حل موضوع پتروشیمی گلستان حاصل یک خواسته جمعی، تلاش همه خادمان نظام و پیگیری های مجدانه در قوای سه گانه بوده و همه در این مسیر کمک کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، سیدمحمد دهنوی عصر امروز در جمع خبرنگاران در قرارگاه خبری شهید همدانی استان گلستان درباره آخرین وضعیت پروژه پتروشیمی گلستان اظهار کرد: ابزار توسعه اقتصادی در کشور همراهی مردم است و دولت بر این باور است که فقط با همراهی مردم می تواند مشکلات را برطرف کند.

وی ادامه داد: امروز پروژه پتروشیمی با وجود همه مشکلات حقوقی که وجود داشت با همراهی همه جانبه تمامی مسوولان در استان گلستان و سطح کشور به شرایط فعلی رسیده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان با اشاره به برخی ادعاهای انجام شده درباره رفع مشکلات پروژه پتروشیمی، تصریح کرد: ما تا به امروز سکوت کردیم و نگفتیم که چه شده، چه کسی امضاء کرده، پروژه چه شده و چه اتفاقی افتاده و در جلسه ای مفصل راجع به فرآیند این پروژه صحبت خواهم کرد.

دهنوی افزود: امروز که این موضوع جزء مطالبات و سوال های شما اصحاب رسانه بوده این را می گویم که در موضوع پتروشیمی باید مجوز سهامداری سرمایه گذاران را از سران قوا و یا از ستاد مقابله با تحریم بگیریم که وارد فرآیند اجرایی شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش معاون استاندار به تعلل در حل مشکلات پتروشیمی گلستان

واکنش معاون استاندار به تعلل در حل مشکلات پتروشیمی گلستان