مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 15:572022-08-17سياسي

تجلیل فرمانده سپاه هرمزگان از آزادگان/ رشادت آزادگان مایه مباهات ملی است


فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: رشادت آزادگان ما در دوران دفاع مقدس مایه مباهات ملی و سبب فخر نسل جوان امروز ما در برابر بیگانگان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان امروز در حاشیه دیدار جمعی از آزادگان سرافراز هرمزگان اظهار کرد: رشادتی که آزادگان غیور هرمزگانی در دوران اسارت از خویش به جای گذارند، امروز مایه فخر و مباهات همه ملت ایران است و این روحیه امروز مایه اقتدار کشور شده است.

وی با تجلیل از صبر، ایثار و شجاعت آزادگان کشورمان هم در دوران جنگ در جبهه ها و هم در دوران اسارت در چنگال بعثیان، خاطرنشان کرد: اگر امروز در جهان عزت مند و سربلند هستیم، حاصل خلق حماسه ها و دلاوری های رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس بوده است.

  فرمانده سپاه امام سجاد (ع) از خاطرات آزادگان به عنوان اسناد با ارزش مظلومیت و در عین حال ایمان عمیق ملت ایران در دوران دفاع مقدس یاد کرد و با یادآوری ضرورت جمع آوری و انتقال این خاطرات به نسل امروز، تأکید کرد: منطق ما در جنگ دفاع از خود بود و امام راحل همواره در دوران دفاع مقدس بر ضرورت صیانت از اخلاق و معرفت اسلامی در جنگ تأکید داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل فرمانده سپاه هرمزگان از آزادگان/ رشادت آزادگان مایه مباهات ملی است

تجلیل فرمانده سپاه هرمزگان از آزادگان/ رشادت آزادگان مایه مباهات ملی است