مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 15:572022-08-17اجتماعي

میزبانی آستان قدس رضوی از زائران اربعین با برپایی 10 موکب در مناطق مرزی


آستان قدس رضوی که سال هاست پای ثابت خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی بوده و با استقرار خادمان خود در نقاط مرزی کشور، راه این زیارت را هموار کرده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، چهلم شهدای کربلا و سید و سالار شهیدان، همه محبان حضرتش را گرد هم جمع می کند تا هم از دیرباز پای ثابت خدمت رسانی به زائران اربعین سیدالشهدا(ع) بوده و با استقرار خادمان خود در نقاط مرزی کشور، راه زائران پیاده این مسیر پر از عشق را هموار کرده است.

امسال هم آستان قدس با محوریت بنیاد کرامت رضوی، در 10 نقطه مرزی، از شرقی ترین تا غربی ترین منطقه، حضور خواهد داشت و خادمان این آستان، خدمت رسان زائران اربعین حسینی خواهند بود.

پذیرایی از زائران خارجی عبوری از ایران در 4 موکب آستان قدس خادمان حضرت رضا(ع) در مرزهای میر جاوه و ریمدان میزبان زائران پاکستانی اربعین حسینی خواهند بودند و گروهی دیگر از آن ها نیز در مرز دوغارون خراسان رضوی، از زائران افغانستانی که از ایران به سمت عراق حرکت می کنند استقبال و پذیرایی می کنند.

خدمت به زائران خارجی در مسیر ایران به عراق، محدود به شرق کشور نیست و میزبانی از زائران کشورهای آسیای میانه در مرز آستارا واقع در استان گیلان و خدمت به زائران جمهوری آذربایجان در مرز بیله سوار استان اردبیل هم بر عهده بنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی آستان قدس رضوی از زائران اربعین با برپایی 10 موکب در مناطق مرزی

میزبانی آستان قدس رضوی از زائران اربعین با برپایی 10 موکب در مناطق مرزی