مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 15:472022-08-17سياسي

رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان منصوب شد


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی «قاسم مصلحی» را به عنوان «رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان» منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی قاسم مصلحی را به عنوان رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان منصوب کرد.

در متن حکم انتصاب محمدعلی زلفی گل خطاب به قاسم مصلحی آمده است: پس از حمد خدا، درود و صلوات بر محمد و آل محمد (ص)، نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی و با عنایت به پیشنهاد معاون محترم  فناوری و نوآوری، به موجب این حکم به مدت 4 سال به سمت رییس  شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان منصوب می شوید.

امید است با توجه به راهبردهای اساسی دولت مردمی نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم، فناوری و نوآوری به ویژه  توسعه شهرک و مراکز رشد و حل مشکلات پیش روی شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان مستقر در شهرک ایفا کنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، قاسم مصلحی، دانش آموخته دکترای مهندسی صنایع و عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان با مرتبه استادی است که پیش از این به عنوان استاد نمونه کشوری نیز معرفی شده است و از سوابق اجرایی وی می توان به ریاست شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان (به مدت 6 سال)، معاونت آموزشی و اداری، مالی دانشگاه صنعتی اصفهان و رییس دانشکده صنایع این دانشگاه اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان منصوب شد

رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان منصوب شد