مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 15:222022-08-17سياسي

استفاده از توان شرکت های دانش بنیان برای رفع مشکلات حوزه آب خراسان جنوبی


معاون امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: از تجارب سایر استان ها و شرکت های دانش بنیان برای رفع مشکلات حوزه آب استان استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سردار رسول رحیمی، معاون امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور در بازدید از تصفیه خانه آب شرب بیرجند اظهارداشت: باید از توان شرکت های دانش بنیان و از تجارب سایر استان ها برای رفع مشکلات حوزه آب در این استان استفاده شود.

وی ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته در حوزه پدافند غیرعامل در تأسیسات آب و فاضلاب استان گفت: با وجود کمبود آب در استان، هیچ تنش آبی در شهرها وجود ندارد و این نشان از تدابیر مدیریتی بوده که جای تقدیر دارد.

انجام مطالعات تأمین آب اضطراری بیرجند و مطالعات پدافندی با اولویت شهرهای مرزی استان حسین امامی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی نیز در ادامه این بازدید اظهارداشت: آب شهر بیرجند از چاه های چهار دشت علی آباد، مرک، رکات و سربیشه تأمین می شود.

وی تصریح کرد: آب از سه زون رکات، علی آباد و مرک وارد تصفیه خانه آب بیرجند شده و در راستای تأمین آب این شهر که 950 لیتر بر ثانیه بوده استحصال می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی ادامه داد: خوشبختانه با وجود کمبودات جدی آب در استان در مناطق شهری هیچ گونه تنش آبی نداشته ایم که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از توان شرکت های دانش بنیان برای رفع مشکلات حوزه آب خراسان جنوبی

استفاده از توان شرکت های دانش بنیان برای رفع مشکلات حوزه آب خراسان جنوبی