مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 15:122022-08-17پزشكي

ادامه رفتارهای غیر انسانی غرب علیه شهروندان ایرانی


دولت سوئد در اقدامی عجیب دادخواست وکیل بیماران پروانه ای ایرانی برای الزام شرکت سوئدی «مولنیکه» جهت ارسال پانسمان های مخصوص برای بیماران ایرانی را رد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، تحریم های یکجانبه آمریکا، تاکنون خسارت جبران ناپذیری را درحوزه سلامت و بهداشت بر افراد مختلف از جمله بیماران پروانه ای وارد کرده به طوری که شرکت سوئدی مونلیکه با استناد به همین تحریم ها اقدام به قطع ارسال محصولات دارویی از جمله پانسمان های ضروری بیماران پروانه ای به شرکت های وارد کننده ایرانی نموده است .

در پی این اقدام شرکت سوئدی، تعداد قابل توجهی از این بیماران به خصوص کودکانِ بیمار، جان خود را از دست داده و برخی دیگر نیز دچار آسیب های جدی جسمانی مانند قطع عضو شدند و عده ای نیز با درد و رنج ناشی از نبود پانسمان لازم زندگی را می گذرانند.

بر همین اساس ایران در دو سطح داخلی و خارجی نسبت به احقاق حقوق بیماران پروانه ای و مجازات مسببان این رفتار خصمانه اقدام کرده است.

در عرصه داخلی دستگاه قضایی کشورمان دادگاه رسیدگی علنی به پرونده دعوای حقوقی بیماران پروانه ای را علیه 30 تن از اشخاص حقیقی و حقوقی از جمله دولت آمریکا برگزار نمود.

295 نفر از خانواده کودکان پروانه ای در این دادگاه به استناد معاهدات داخلی و کنونسیون ها و قراردادهای بین المللی خواستار جبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه رفتارهای غیر انسانی غرب علیه شهروندان ایرانی

ادامه رفتارهای غیر انسانی غرب علیه شهروندان ایرانی