مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 12:522022-08-17سياسي

وزارت دفاع: مقاومت آزادگان سربلندی ملت ایران را در انظار جهانیان متجلی کرد


وزارت دفاع در پیامی با گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی تأکید کرد: ایستادگی و مقاومت آزادگان همیشه سرافراز در طول سال های سخت اسارت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی فرارسیدن 26 مرداد سالروز به یاد ماندنی ورود غرور آفرین آزادگان به میهن اسلامی را گرامی داشت.

در متن پیام وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم 26 مرداد سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است؛ صفحه افتخار آمیزی که برای همیشه بر مصحف زرین عصر انقلاب اسلامی نقش بست و یادآور دوره ای است مفتخر ومعطر به حضور دوباره عزیزانی که عطر یاد وخاطره شهیدان جاویدان راه عزت و غیرت دینی و ملی را در فضای کشور پراکندند.

ایستادگی و مقاومت آزادگان همیشه سرافراز در طول سال های سخت و مشقت بار اسارت، بیش از پیش سربلندی شگفتی ساز و استواری ستودنی ملت بزرگ ایران را در انظار جهانیان متجلی کرد تا همواره در افق تاریخ به سرمایه وجود این نسل طلایی و ایمان محور بالیده شود.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و تقدیر از روحیه ایستادگی و مقاومت آزادگان سرافراز کشورمان؛ سلامتی و توفیق این عزیزان و را از خداوند منان خواستار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت دفاع: مقاومت آزادگان سربلندی ملت ایران را در انظار جهانیان متجلی کرد

وزارت دفاع: مقاومت آزادگان سربلندی ملت ایران را در انظار جهانیان متجلی کرد