مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 12:372022-08-17اقتصادي

مدیران در جلسات شورای ترافیک با راهکارهای کارشناسی و اطلاعات دقیق حضور پیدا کنند


فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: در جلسات شورای ترافیک به منظور سرعت عمل در نتیجه کار و انجام مصوبات، مدیران دستگاه اجرایی با اطلاعات قبلی و راهکارهای کارشناسی حضور پیدا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، مهدی دهرویه فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس پیش از ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک در مورد معضل استقرار میوه فروشان سیار در ورودی شهر از سمت آزادشهر اظهار کرد: با این نگاه که میوه فروشان در این شرایط اقتصادی برای امرارمعاش در این مسیر فعالیت می کنند باید مشکل انها را برطرف کرد و از طرف دیگر نباید فعالیت شغلی این افراد باعث ترافیک در ورودی شهر و به خطر افتادن جان هموطنان به علت تصادف شود.

وی تصریح کرد: تیم کارشناسی از دستگاه های مرتبط به همراه نماینده فرمانداری و پلیس راهور این مسیر را بازدید میدانی کرده و اگر مکانی امن و مناسب در این مسیر وجود دارد این افراد را به آن مکان برای فعالیت شغلی شان هدایت کنند.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس درباره اعتراض برخی از رانندگان تاکسی شهری نسبت به تجمیع سه خط پیام نور، بهارستان و تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: در سال های گذشته تجمیع این خط و استقرار انها در حوالی میهن غربی و خیابان امام خمینی جنوبی قطعا با بازدید میدانی و نظر کارشناسی مسئولان وقت بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران در جلسات شورای ترافیک با راهکارهای کارشناسی و اطلاعات دقیق حضور پیدا کنند

مدیران در جلسات شورای ترافیک با راهکارهای کارشناسی و اطلاعات دقیق حضور پیدا کنند