مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 11:572022-08-17اقتصادي

لزوم اتمام پروژه های نیمه تمام بنیاد مسکن در سیستان و بلوچستان


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اتمام پروژه های نیمه تمام در اولویت قرار دارد، گفت: تا پایان سال جاری طرح هادی روستاهای بالای 20 خانوار انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، بیک مداح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان اظهار کرد: بنیاد مسکن در سه حوزه مسکن روستایی، مسکن شهری، عمران روستایی فعالیت می کند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: در شهرهای بالای 100 هزار نفر زابل، زاهدان، چابهار و ایرانشهر متولی احداث مسکن و شهرسازی است و در سایر شهرها که پایین 100 هزار نفر هستند بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مسؤول تامین مسکن متقاضیان است.

این مسؤول ادامه داد: در زاهدان پروژه 723 واحدی داریم که پروژه شاخصی است و کار آغاز شده و در حال انجام است.

وی بیان کرد: در حوزه مسکن روستایی، 270 هزار واحد غیرمقاوم در سطح استان داریم که 119 هزار واحد تا کنون مقاوم سازی انجام شده و مابقی در دستور کار است.

بیک مداح گفت: در سطح استان بازسازی 4 هزار و 100 واحد در سیل دی ما سال 1400 را داریم، بازسازی 2150 واحد سیل 1401 و ادامه کار 16 هزار واحد دی ماه سال 98 را در دست اقدام داریم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: با ارگان های حمایتی نیز تفاهم نامه هایی داریم که آنها نیز در دستو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اتمام پروژه های نیمه تمام بنیاد مسکن در سیستان و بلوچستان

لزوم اتمام پروژه های نیمه تمام بنیاد مسکن در سیستان و بلوچستان