مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 11:122022-08-17اقتصادي

رشد 30 درصدی تولید برنج/ افت قیمت برنج با آغاز برداشت و افزایش عرضه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، طی ماه های اخیر قیمت برنج در بازار نوسان شدیدی را تجربه کرد؛ به طوری که قیمت هر کیلوگرم این محصول در استان های شمالی کشور بین 100 تا 130 هزار تومان و در شهر های بزرگ از جمله تهران توسط برخی دلالان و سودجویان بین 150 تا .

- دبیر انجمن برنج ایران از افزایش 30 درصدی تولید (بیش از دو میلیون و 250 هزار تن) برنج ایرانی در سال جاری خبر داد و گفت: با آغاز فصل برداشت برنج، با وفور عرضه روبرو هستیم که باعث کاهش قیمت ها در بازار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، طی ماه های اخیر قیمت برنج در بازار نوسان شدیدی را تجربه کرد؛ به طوری که قیمت هر کیلوگرم این محصول در استان های شمالی کشور بین 100 تا 130 هزار تومان و در شهر های بزرگ از جمله تهران توسط برخی دلالان و سودجویان بین 150 تا 180 هزار تومان نیز به فروش می رسید؛ اما با شروع فصل برداشت از اواخر تیرماه قیمت ها روند کاهشی به خود گرفت تا جایی که نرخ این محصول در استان مازندران به تازگی به کیلویی 80 هزار تومان نیز رسیده و قیمت برنج در استان گیلان نیز اکنون نیز در حدود 100 هزار تومان است.

کاهش قیمت برنج در استان های شمالی کشور روی قیمت این محصول در استان های بزرگ و مصرف کننده اثر مطلوبی گذاشته است و اکنون شاهد عرضه برنج ایرانی در فروشگاه های زنجیره ای با قیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 30 درصدی تولید برنج/ افت قیمت برنج با آغاز برداشت و افزایش عرضه

رشد 30 درصدی تولید برنج/ افت قیمت برنج با آغاز برداشت و افزایش عرضه