مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 10:522022-08-17سياسي

هشدار بازرسی به دستگاه های متولی برای رفع مشکل آب در چهارمحال و بختیاری


علی احمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با توجه به اهمیت مشکل تامین آب و پیشگیری از ایجاد مشکلات برای مردم استان، دستگاه نظارتی با ورود بهنگام به موضوع تامین آب شرب، در اجرای بند (ج) ماده 11 قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور نسبت به ارائه گزارش هشداری به دستگاه های متولی از جمله شرکت آب و فاضلاب و شرکت آب منطقه ای استان تاکید نموده که با استفاده از ظرفیت و قابلیت های درون و برون استانی نسبت به رفع مشکل حادث شده اقدام نمایند.

بازرس کل چهارمحال و بختیاری در بخش دیگری از اظهارات خود عنوان کرد: ضمن بازدید از میدانی در جریان وضعیت تصفیه خانه قرارگرفته و رهنمودهای لازم برای تسریع در رفع مشکل داده شده است.

احمدی با قدردانی از زحمات و تلاش شبانه روزی متولیان امر اظهار داشت: البته در خصوص پروژه تصفیه خانه مذکور در سنوات قبل بررسی جامع انجام و گزارش های لازم به مبادی ذیربط ارسال شده است لیکن در حال حاضر بیشترین تلاش و کوشش در راستای بهره برداری هرچه بیشتر از ظرفیت تصفیه خانه و اجرای سریع پروژه های خطوط انتقال آب است که مسئولان مربوطه در این خصوص در حال فعالیت شبانه روزی می باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دستگاه نظارتی حسب وظیفه قانونی تکالیف دستگاه های متولی را رصد نموده و با بررسی جامع در صورتی که ترک فعلی از ناح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار بازرسی به دستگاه های متولی برای رفع مشکل آب در چهارمحال و بختیاری

هشدار بازرسی به دستگاه های متولی برای رفع مشکل آب در چهارمحال و بختیاری