مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 10:522022-08-17سياسي

قاضی عسکر: راهپیمایی اربعین باید موجب برائت از دشمنان شود


تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) گفت:یکی از اهداف پیاده روی اربعین این است که بتوانیم از رهگذر این راهپیمایی برائت خود را از دشمنان اعلام کنیم و ترس را در دل دشمنان بیاندازیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، حجت الاسلام سیدعلی قاضی عسکر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در نخستین همایش مسؤولان مواکب ایفا کردند.

وی با بیان اینکه مردم عراق هم میزبانان خوبی هستند، گفت: در طول چند سال گذشته اتفاقات مهمی در تشیع و اسلام افتاد؛ مردم عراق نگاه خاصی به زائران حسینی دارند و هر کسی به عراق می آید با پذیرایی خوب روبرو می شود.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) افزود: برنامه ریزی در دو جهت مهم است؛ یکی اینکه خدمات به زائران از سوی موکب داران به گونه ای انجام شود که زیبنده ایران اسلامی باشد و دیگری هم محتوای معنوی این حرکت بزرگ است؛ در راهپیمایی اربعین اهدافی داریم که باید محقق شود.

حجت الاسلام قاضی عسکر تصریح کرد: حج با اربعین فرق دارد و نباید آنها را با هم مقایسه کنیم اما اربعین بزرگترین حرکت شیعیان است و باید از این حرکت برای افزایش بصیرت دینی استفاده کنیم به صورتی که آن تحولی که ائمه به آن اشاره کردند، اتفاق بیفتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاضی عسکر: راهپیمایی اربعین باید موجب برائت از دشمنان شود

قاضی عسکر: راهپیمایی اربعین باید موجب برائت از دشمنان شود