مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 10:422022-08-17سياسي

آموزش تیم های تخصصی خانه های هلال غرب کشور در همدان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان با اشاره به آموزش تیم های تخصصی خانه های هلال غرب کشور در همدان گفت: مهارت و آموزش اصلی ترین قسمت در چرخه مدیریت بحران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علی سنجربگی صبح امروز در حاشیه آغاز به کار کارگاه آموزشی ضمن خدمت تیم های تخصصی خانه های هلال غرب کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آموزش همگانی می تواند موجب آگاهی بخشی به آحاد جامعه و پیشگیری از بحران و حوادث در جامعه شود.

وی با بیان اینکه این کارگاه به میزبانی استان همدان و با حضور 6 استان آغاز به کار کرده است گفت: توانمندسازی مدیران از مهمترین اهداف ما برای برگزاری این دوره تخصصی است چراکه مهارت و آموزش اصلی ترین قسمت در چرخه مدیریت بحران است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان تأکید کرد: مدیران با آموزش و گذراندن کارگاه های آموزشی ضمن خدمت با کسب دانش کافی می توانند برای آحاد  جامعه و نیروهای تحت مدیریت خود راهنمای مستقیم درگیر جنگ بوده اند، نبوده بلکه تمامی شهرها را شامل می شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر همدان افزود: جمعیت هلال احمر در تأمین نیروهای مورد نیاز جبهه از جمله پزشک، امدادگر، راننده، نیروهای خدماتی، نامه رسان ،آشپز، نیروهای تاسیساتی و پشتیبانی  هم کوشا بوده و این به علت مردمی بودن این نهاد مقدس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش تیم های تخصصی خانه های هلال غرب کشور در همدان

آموزش تیم های تخصصی خانه های هلال غرب کشور در همدان