مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 10:422022-08-17سياسي

دیدار نماینده ولی فقیه یزد با معاون علمی و فناوری رییس جمهوری


معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و نماینده ولی فقیه در استان یزد دیدار و درباره نیازها، ضروت ها، چالش های پیش رو و اقدامات صورت گرفته برای توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری در این استان گفت وگو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و نماینده ولی فقیه در استان یزد دیدار و درباره نیازها، ضروت ها، چالش های پیش رو و اقدامات صورت گرفته برای توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری در این استان گفت وگو کردند.

آیت الله محمدرضا ناصری امام جمعه یزد در این دیدار و گفت وگو با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، علی خیرالدین معاون فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و مهران فاطمی استاندار یزد ضمن تاکید بر این که باید در حوزه آموزش و هدایت نیروی انسانی دانش آموخته گام های جدی برداشته شود، گفت: این که مدیران استانی به صورت جدی برای شناسایی، ماندگارسازی و هدایت استعدادها و ظرفیت های انسانی استانی تدبیر کنند؛ یک ضرورت است.

آیت الله ناصری، با اشاره به اهمیت تولید علم و فناوری گفت: تاکید مقام معظم رهبری بر تولید علم، ناظر بر حل مشکلات به کمک راهکارهای نوآورانه است و لازم است تا فرصتی برای ورود نیروی انسانی علمی و دانشگاهی به صنایع کشور ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار نماینده ولی فقیه یزد با معاون علمی و فناوری رییس جمهوری

دیدار نماینده ولی فقیه یزد با معاون علمی و فناوری رییس جمهوری