مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 10:022022-08-17سياسي

خدمت رسانی 2 هزار جهادگر فارس در مناطق کم برخوردار استان


سعید یوسفی، مسئول بسیج دانشجویی استان فارس دانشجو، در حاشیه بازدید از اردو های جهادی دانشجویی این استان در جمع خبرنگاران حاضر شد وگفت: پس از برگزاری قرارگاه عهد خدمت در نوروز امسال و نقش ویژه آن در محرومیت زدایی، - مسئول بسیج دانشجویی فارس گفت: دانشجویان بسیجی استان در ایام تابستان درقالب قرارگاه دانشجویی عهد خدمت به مناطق کم برخوردار اعزام شدند.

سعید یوسفی، مسئول بسیج دانشجویی استان فارس دانشجو، در حاشیه بازدید از اردو های جهادی دانشجویی این استان در جمع خبرنگاران حاضر شد وگفت: پس از برگزاری قرارگاه عهد خدمت در نوروز امسال و نقش ویژه آن در محرومیت زدایی، قرارگاه دانشجویی عهد خدمت در تابستان با هدف گسترش تعداد دانشگاه های فعال در حرکت های جهادی و با مشارکت نهاد ها و دستگاه های اجرایی متولی راه اندازی شد.

یوسفی افزود: مدیریت عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان فارس در تابستان امسال در عرصه های سلامت، عمرانی، اقتصادی، دامپزشکی، تربیت و آموزش، فرهنگی، کمک های مؤمنانه و.

ذیل یک قرارگاه اصلی عهد خدمت دانشجویی استانی و بواسطه 14 قرارگاه فرعی در مناطق کم برخوردار استان نقش آفرینی می کند براساس پیش بینی های انجام شده بالغ بر 2 هزار دانشجو از استان فارس در ایام تابستان در قالب قرارگاه دانشجویی عهد خدمت به مناطق کم برخوردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی 2 هزار جهادگر فارس در مناطق کم برخوردار استان

خدمت رسانی 2 هزار جهادگر فارس در مناطق کم برخوردار استان