مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 09:572022-08-17سياسي

توضیحات شهرداری قشم درباره یک فیلم+فیلم


در خصوص خسارات زیست محیطی درختان کنوکارپوس، قطع این درختان با اولویت رفع مزاحمت های ناشی از تهدید سلامت جسمی شهروندان، جلوگیری از انسداد مسیر فاضلاب و خسارت به تاسیسات شهری، پیاده روها، معابر و دیوارها و جایگزینی با درختان بومی و شهری سازگار با محیط در کمیسیون ماده هفت شهر قشم با حضور دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان و نماینده سازمان منطقه آزاد به تصویب رسید.

همچنین اعلام شده تخریب زیرساخت های شهری، هزینه بالای هرس و نگهداری، ایجاد مشکل در شبکه برق و خطوط انتقال نیرو، انسداد و تخریب لوله فاضلاب خانه ها، آلرژی زایی و بروز مشکلات تنفسی در اثر گرده افشانی از مهمترین خسارات ناشی از رشد زیاد و مخرب درختان کنوکارپوس در قشم به شمار می رود.

چرا همه با کنوکارپوس مخالفند؟ کنوکارپوس درختی همیشه سبز و مقاوم است که در مقابل گرما، شوری و کم آبی به خوبی طاقت می آورد و در استان هایی چون بوشهر، خوزستان، فارس، هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان و حتی برخی از جزایر خلیج فارس در کنار پیاده روها و خط میانی خیابان ها به چشم می خورد.

همچنین بر اساس مطالعات پژوهشی ویژه صورت گرفته در دانشگاه علوم پزشکی اهواز و دانشگاه جندی شاپور اهواز که بیشترین تعداد درختان کنوکارپوس در این شهر کشت شده، عصاره گرده ی درخت کنوکارپوس بر روی تعدادی بیمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات شهرداری قشم درباره یک فیلم+فیلم

توضیحات شهرداری قشم درباره یک فیلم+فیلم