مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 09:572022-08-17سياسي

برتری ستاد امر به معروف همدان در کشور/ شناسایی 400 مصداق منکر در ادارات


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان از برتری این ستاد در سطح کشور در اجرای شاخص ها خبر داد و گفت: قبل از اینکه از مردم مطالبه عفاف و حجاب داشته باشیم، -  میثم صابریون امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر ستاد حاکمیتی و نهاد انقلابی است اظهار کرد: به پشتوانه این ستاد  اصل هشتم قانون اساسی وجود دارد که در آن در 24 ماده و 19 تبصره وظایف دیده شده است.

وی با اشاره به اینکه در راستای این وظایف فضای معنوی جامعه با آموزه های اسلامی انطباق می یابد گفت: برابر مصوبه 427 سال 84 و 820 سال 98 است.

شناسایی و رفع آسیب ها و منکرات در دستگاه های مختلف  وی با بیان اینکه ستاد امر به معروف در دور جدید فعالیت ها وظایف خود را در قانون احیا کرده، وظایفی که اگر ما از آن تخطی کنیم به عنوان ترک فعل قابل پیگیری است خاطرنشان کرد: در گام نخست بعد از شکل گیری دولت اسلامی و دولت مردمی، از رییس دولت مبنی بر اینکه باید به سمت اسلامی شدن دستگاه ها حرکت کرد چراکه وضعیت مطلوب نبوده و این مهم نیز مورد مطالبه آحاد مردم، نخبگان و دغدغه مندان است، مطالبه گری شد.

صابریون بیان کرد: طرح عفاف و حجاب در ستاد امر به معروف و نهی از منکر وجود دارد که اگر در این طرح دو رکن حاکمیت و مردم پای کار بیایند و اقناع گری صورت گیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برتری ستاد امر به معروف همدان در کشور/ شناسایی 400 مصداق منکر در ادارات

برتری ستاد امر به معروف همدان در کشور/ شناسایی 400 مصداق منکر در ادارات