مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 09:522022-08-17سياسي

رییس اوقاف: افزایش تعداد زائران اربعین حسینی پیش بینی می شود


رییس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: امسال پیش بینی می شود زائران اربعین حسینی افزایش داشته باشد لذا موکب داران برنامه ریزی های لازم برای خدمات رسانی را داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، حجت الاسلام مهدی خاموشی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه در نخستین همایش مسؤولان مواکب برقرار است، تصریح کرد: پیوند برادران ایرانی و عراقی در مواکب اربعین زبانزد شده و موکب های ایرانی و عراقی با تعامل و هماهنگی به زوار سرویس های مشترک ارائه می دهند.

  وی در ادامه با اشاره گرمای هوای امسال، بیان کرد: موکب داران باید برای گرمای هوا، برنامه ریزی و کنند و برای این منظور امکانات لازم ازجمله آبسرد کن، یخساز، وان آب برای گرمازدگان و غیره آماده کنند.

   رییس سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: موکب داران باید زائران را به نحوی هدایت کنند که عمده حرکت ها در ساعات شب و صبح باشد تا از گرمای ظهر اذیت نشوند همچنین با تدبیر ویژه مواکب درمانی نیز در بین موکب ها جانمایی می شود.

  حجت الاسلام خاموشی با بیان اینکه امسال پیش بینی می شود تعداد زائران افزایش داشته باشد، تاکید کرد: زائران در کربلا زیاد استقرار پیدا نکنند چون اگر حجم مسافر زیاد باشد، پذیرایی و میزبانی مشکل خواهد بود لذا زائرانی که زیارت کردند باید برگردند و مستقر نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اوقاف: افزایش تعداد زائران اربعین حسینی پیش بینی می شود

رییس اوقاف: افزایش تعداد زائران اربعین حسینی پیش بینی می شود