مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 09:472022-08-17سياسي

راهبرد «جمهوری اسلامی» تقویت دنیای اسلام است


فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: راهبرد جمهوری اسلامی تقویت دنیای اسلام و نفوذ راهبردی انقلاب اسلامی است که سوریه، لبنان و همه کشورها به خصوص افغانستان در حوزه راهبردی آن قرار دارند.

- سردار رستمعلی رفیعی آتانی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در عصری که دشمن به دنبال ضربه زدن به بنیان های اسلام و نابودی آن بود، امام(ره) توانست با دیدگاه راهبردی خود که بر پایه اتحاد مسلمین عالم تعریف شد، مسیر دنیای اسلام تغییر دهد.

وی ضمن اشاره به اتفاق اخیری که برای عنوان کردند، این موضوع پذیرفتنی نیست چرا که ما برای نزدیک کردن دنیای اسلام و بهم زدن ذهن دشمنان همه گلوگاه ها را خوب تشخیص داده و می دهیم.

سردار رفیعی آتانی اضافه کرد: با این حال مهمتر از آن که اتفاق اخیر صحنه سازی یا برای اجرای فتوای امام(ره) باشد این است که در سایه هدایت رهبران دینی حیات بخش اسلام می توان به همه خواسته ها رسید.

وی یاد آور شد: دنیای اسلام باید به این باور برسد که برای خنثی سازی توطئه های دشمنان و غلبه بر آن ها باید متحد باشد و در این صورت است که می توان به پیروزی های بزرگ تر رسید.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان عنوان کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی که به مناسبت گرامیداشت سالگرد رحلت امام(ع) داشتند، یکی از خصوصیات ایشان را ساختن صحنه ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهبرد «جمهوری اسلامی» تقویت دنیای اسلام است

راهبرد «جمهوری اسلامی» تقویت دنیای اسلام است