مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 09:172022-08-17سياسي

طرح «حامیم» در دانشگاه های البرز اجرا می شود


رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های البرز گفت: طرح حامیم با شرکت 280 دانشجوی البرزی به میزبانی دانشگاه خوارزمی در استان البرز برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حجت الاسلام والمسلمین امیر ابراهیم زاده، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های البرز، در جمع اصحاب رسانه استان البرز، گفت: فعالیت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها از دهه 70 آغاز شده است.

وظیفه اصلی این نهاد حمایت، هدایت و نظارت بر فعالیت های فرهنگی- اسلامی در دانشگاه ها و ترویج باورهای دینی، مذهبی و انقلابی دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه است.

وی افزود: این نهاد بر هم اندیشی اساتید دانشگاه تاکید ویژه دارد و با تشکیل دوره های مختلف در بهمن ماه و ایام تابستان که اساتید وقت آزاد بیشتری دارند در مسیر معرفت افزایی آنها گام برمی دارد.

این مقام مسؤول بیان کرد: اعزام دانشجویان به عتبات عالیات، برگزاری مراسم ازدواج دانشجویی و تشکیل کلاس های قبل، حین و بعد از ازدواج و برگزاری مراسم اعتکاف نیز با تولی گری این نهاد در دانشگاه ها انجام می شود.

ابراهیم زاده در ادامه به اجرای طرح حامیم در دانشگاه های استان اشاره کرد و گفت: این طرح در راستای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر فرصت دادن به جوانان برای رشد آن ها و نیز تحقق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «حامیم» در دانشگاه های البرز اجرا می شود

طرح «حامیم» در دانشگاه های البرز اجرا می شود