مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 09:022022-08-17ورزشي

اهمیت احصای پروژه های محرومیت زدایی دارای پیشرفت فیزیکی در استان اردبیل


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل بر احصای پروژه های محرومیت زدایی دارای پیشرفت فیزیکی در حاشیه شهرها و روستاهای استان اردبیل تأکید کرده و خواستار تلاش برای تأمین منابع و کمک به تکمیل این پروژه ها شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، صبح امروز در نشستی با حضور سیدکمال الدین میرجعفریان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل، نماینده نهاد ریاست جمهوری در اجرای طرح محرومیت زدایی و نمایندگان دستگاه های اجرایی مرتبط، روند اجرا و تخصیص منابع اعتباری پروژه های محرومیت زدایی مورد بررسی قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در این نشست اظهار کرد: باید با احصای پروژه های محرومیت زدایی دارای پیشرفت فیزیکی در حاشیه شهرها و روستاها استان اردبیل برای تأمین منابع و کمک به تکمیل این پروژه ها تلاش شود.

احصای شاخص های مربوط به توزیع امکانات در استان اردبیل یک ضرورت است وی افزود: شاخص های مربوط به توزیع امکانات از جمله مدارس و بهداشت و سرانه فضای ورزشی به درستی تعیین نشده که در این راستا استخراج فضاهای واقعی و احصای نیازمندی ها یک ضرورت است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل ادامه داد: همچنین استخراج سرانه واقعی فضاهای مختلف از جمله ورزشی، آموزشی و بهداشتی در سطح استان اردبیل نیز در تصمیم گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت احصای پروژه های محرومیت زدایی دارای پیشرفت فیزیکی در استان اردبیل

اهمیت احصای پروژه های محرومیت زدایی دارای پیشرفت فیزیکی در استان اردبیل