مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 08:522022-08-17اجتماعي

بیش از 850 دستگاه خودروی عمومی در خراسان جنوبی زائران اربعین را جابجا می کنند


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: 853 دستگاه خودرویی عمومی اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه ای مشغول خدمت رسانی زائران حسینی اعزامی استان تا مرزهای عراق خواهند بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، اسداله جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای خدمت رسانی مطلوب به زائران سفرهای اربعین 1401 برنامه ریزی هایی در سطح استان در قالب ستاد استانی اربعین و کمیته های زیر مجموعه و در چارچوب دستورالعمل های ابلاغی از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای  و ستاد اربعین انجام شده و ادامه دارد.

  وی افزود: خدمات قابل ارائه به زائرین باید بر اساس شرایط و امکانات موجود به نحو مطلوب صورت گیرد زیرا ممنوعیت سفر زائرین اربعین طی چند سال گذشته به دلیل شرایط کرونایی باعث شده، امسال شاهد افزایش تقاضای سفر به عتبات عالیات در اربعین حسینی  باشیم.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی با اشاره به  برگزاری چهار جلسه کمیته حمل و نقل و سوخت با حضور کلیه دستگاه های عضو کمیته تصریح کرد: از هفتن شهریور ماه با آغاز سفرهای اربعین حسینی تمامی ناوگان حمل و نقل مسافر از جمله 269 دستگاه اتوبوس، 188 دستگاه مینی بوس و 269 دستگاه سواری کرایه درخدمت زائران و مسافرین اربعین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 850 دستگاه خودروی عمومی در خراسان جنوبی زائران اربعین را جابجا می کنند

بیش از 850 دستگاه خودروی عمومی در خراسان جنوبی زائران اربعین را جابجا می کنند