مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 08:372022-08-17اجتماعي

ایمن سازی محورهای منتهی به پایانه مرزی میرجاوه درآستانه اربعین حسینی


ایوب کرد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در آستانه اربعین حسینی و پیش بینی خیل عظیم ورود زوار کشور دوست و همسایه پاکستان، این اداره کل  ایمن سازی محورهای منتهی به پایانه مرزی میرجاوه را در دستور کار قرار داده است.

  وی با بیان اینکه پایانه مرزی میرجاوه به عنوان دروازه ورودی شرقی استان از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: به منظور فراهم آوردن سفر ایمن برای زائرین و ایمن سازی این محور اقداماتی نظیر تعریض یک کیلومتر جاده ورودی به پایانه، خط کشی 70 کیلومتر محور منتهی به پایانه و نصب 2000 عدد علائم انجام شده است.

  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان افزود: همچنین نصب تابلوهای اطلاعاتی در خروجی پایانه، 14 عدد چراغ چشمک زن محورهای منتهی به مرز، تنقیه 150 دستگاه پل محورهای منتهی به میرجاوه،  استقرار دو دستگاه تانکر آبرسان در مرز میرجاوه و لکه گیری مستمر محورهای منتهی به مرز از دیگر اقدامات این اداره کل جهت ایمن سازی این محور مهم و پر تردد استان بوده است.

  کرد خاطرنشان کرد: در حال حاضر  18 گشت راهداری با 42 نفر  نیروی راهدار در محور های منتهی به مرز میرجاوه در حال خدمات رسانی به مسافران و کاربران جاده ای هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمن سازی محورهای منتهی به پایانه مرزی میرجاوه درآستانه اربعین حسینی

ایمن سازی محورهای منتهی به پایانه مرزی میرجاوه درآستانه اربعین حسینی