مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 07:022022-08-17سياسي

موفقیت طرح مطالبه گری شبکه امامت جمعه در شهرستان نیمروز/ اجرای طرح رزاق در سیستان


امام جمعه شهرستان نیمروز با اشاره به مطالبات صورت گرفته از سوی شبکه امامت جمعه در این منطقه از موفقیت راه اندازی طرح رزاق و آبرسانی آب شرب در این منطقه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، حجت الاسلام مجتبی اشرفیان با اشاره به بروز مشکل تنش آبی در شهرستان نیمروز اظهار کرد: تنش آبی و مسئله کمبود آب در این منطقه بسیار جدی است و مردم از نبود آب شرب مناسب بسیار رنج می کشند.

وی با بیان اینکه تنش آبی افزون بر خشکسالی های اخیر، ضعف مدیریتی هم به این مشکل افزوده است، خاطرنشان کرد: استفاده بهینه از منابع این مایع حیات با توجه به آورد آبی همه ساله به روز شده و تلاش می شود با توجه به راهکارهای عمرانی و همچنین توجه ویژه به مدیریت مصرف به استناد به رفتار اجتماعی مردم زمینه ارتقای سطح استفاده از آب مهیا شود.

اگر بخواهیم با دقت بیشتری مسئله آب شرب برای مردم حل شود، باید میزان تأمین و مصرف مردم را هم مدیریت کنیم تا از این مشکل کمتر رنج ببرند.

حجت الاسلام اشرفیان با بیان اینکه افزایش اختلاف منابع و مصارف آبی، میزان تنش آبی را افزایش داده است، تصریح کرد: در این شرایط ارتقاء زیرساخت به منظور انتقال، تصفیه و توزیع منابع آب در کنار پیاده سازی سیاست های مدیریت مصرف برای کاهش مصارف از اصلی ترین راهبردهای حل مسئله تنش آبی به حساب می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت طرح مطالبه گری شبکه امامت جمعه در شهرستان نیمروز/ اجرای طرح رزاق در سیستان

موفقیت طرح مطالبه گری شبکه امامت جمعه در شهرستان نیمروز/ اجرای طرح رزاق در سیستان