مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 22:022022-08-16سياسي

گفتمان مقاومت موجب امنیت پایدار منطقه شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در خصوص تحولات اخیر فلسطین گفت: - امیر سرلشکر موسوی گفت: به برکت خون شهدای مدافع حرم، گفتمان مقاومت توانسته است امنیت پایدار را برای منطقه به ارمغان بیاورد و آن را تضمین کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در خصوص تحولات اخیر فلسطین گفت: الحمدالله، وعده خداوند متعال، قرآن کریم و آرمان امام خمینی (ره) و تدابیر راهبردی فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) در حال تحقق است و شاهد آثار آن هستیم.

وی قدرت امروز جبهه مقاومت را یکی از این آثار برشمرد و تصریح کرد: قدرت جبهه مقاومت امروز یکی از آثار تحقق وعده الهی در مسیر پیروزی مقابل کفار است و امروز این قدرت با اتکا به خداوند متعال، از سنگ به موشک تبدیل شده است.

فرمانده کل ارتش تأکید کرد: امروز قدرت دفاعی جبهه مقاومت به ویژه در فلسطین، دشمنان اسلام را دچار ترس و وحشت کرده و در حوزه موشکی و پهپادی به مرحله ای از اقتدار رسیده که رژیم صهیونیستی دنبال به تأخیر انداختن زوال خود است.

امیر سرلشکر موسوی گفت: این حد از بازدارندگی جبهه مقاومت قابل تقدیر است و به زودی شاهد پیروزی نهایی ملت عزیز فلسطین و تحقق آرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتمان مقاومت موجب امنیت پایدار منطقه شده است

گفتمان مقاومت موجب امنیت پایدار منطقه شده است