مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 21:572022-08-16سياسي

وزیر اطلاعات: مرهون از خودگذشتگی های ایثارگران جبهه انقلاب اسلامی هستیم


همه ما مرهون ایثارگری ها و از خودگذشتگی های ایثارگران جبهه انقلاب اسلامی در دوره های مختلف هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات در پیامی، 26 مرداد ماه، سالروز ورود آزادگان به کشور را تبریک گفت.

متن کامل پیام وزیر اطلاعات به شرح ذیل است: 26 مرداد ماه، سالگرد بازگشت باشکوه و ظفرمندانه ی آزادگان دلاور و حماسه آفرینان هشت سال دفاع مقدس به آغوش میهن اسلامی را که مصادف با ایام حزن و اندوه شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) شده است، گرامی می داریم.

ضمن سلام و درود به روح پاک شهدای گلگون کفن و امام شهیدان (ره) و به شکرانه ی این مناسبت خجسته که سند دیگری بر کتاب افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، باز هم سجده ی شکر بجا می آوریم و فرصت را مغتنم شمرده، سپاس و تقدیر خود را تقدیم همه ی آزادگان سرافراز کشورمان می نماییم؛ کسانی که همیشه مدیون آن ها هستیم.

این مناسبت بزرگ، یادآور ایثارگری ها و از خودگذشتگی های آزادگان عزیز است که به پیروی از سالار شهیدان و یاران باوفای ایشان و با تحمل رنج ها، مشکلات و تحمل شکنجه های طاقت فرسای دشمن بعثی مورد حمایت استعمارگران، تا پای جان، پای اعتقادات به حق خود ایستادند و جانانه مقاومت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اطلاعات: مرهون از خودگذشتگی های ایثارگران جبهه انقلاب اسلامی هستیم

وزیر اطلاعات: مرهون از خودگذشتگی های ایثارگران جبهه انقلاب اسلامی هستیم