مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 19:172022-08-16اقتصادي

کسب رتبه عالی در مصرف آب از سوی اداره کل محیط زیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، امیر یزدی، شهردار منطقه 12 ، یکی از بزرگ ترین چالش های جوامع امروزی را کمبود ذخایر انرژی های تجدیدناپذیر دانست و گفت: - شهردار منطقه 12 از کسب رتبه عالی در مصرف آب برای این منطقه خبر داد و گفت: طبق بررسی های صورت گرفته توسط اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، منطقه 12 جزو مناطق کم مصرف در مصارف برق و گاز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، امیر یزدی، شهردار منطقه 12 ، یکی از بزرگ ترین چالش های جوامع امروزی را کمبود ذخایر انرژی های تجدیدناپذیر دانست و گفت: اصلاح الگوی مصرف و بهینه سازی مصرف انرژی، به جز کمک به حفظ محیط زیست، یکی از پایه های اصلی توسعه اقتصادی برای هر کشوری است.

یزدی به اتلاف انرژی در ساختمان های اداری اشاره کرد و افزود: استفاده بهینه و جلوگیری از هدررفتن امکانات در این ساختمان ها می تواند کمک شایانی به بهینه سازی مصرف انرژی در کشور کند که با انتخاب الگو ها و به کارگیری روش ها و سیاست های پربازده در مصرف صحیح انرژی در این ساختمان ها می توان به آن دست یافت.

وی با اشاره به تدوین دستورالعمل اجرایی بهینه سازی مصرف منابع (آب، برق، گاز) در ساختمان های شهرداری تهران و اجرای راهکار های مؤثر توسط اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران بیان کرد: با ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه عالی در مصرف آب از سوی اداره کل محیط زیست

کسب رتبه عالی در مصرف آب از سوی اداره کل محیط زیست