مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 19:122022-08-16ورزشي

دو و میدانی یزدبعد از 13 سال سالن دار می شود/افتتاح 13 طرح ورزشی در هفته دولت


مدیرکل ورزش و جوانان یزد با بیان این که 100 درصد اعتبارات ابلاغی به استان جذب شده است، گفت: در هفته دولت امسال 13 طرح ورزشی مختلف در شهرستان های استان افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، علیرضا پورسلمان عصر امروز در نشست خبری خود با اشاره به ضروری برنامه ریزی منسجم و خلاقانه در حوزه ورزش، اظهار کرد: سعی داریم تمام رشته های ورزشی استان را تقویت و حمایت کنیم.

وی توجه به حوزه آموزش و استعدادیابی را رویکرد جدی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد دانست و افزود: در نظر داریم با جذب مشارکت بخش خصوصی مسیر تعالی ورزش استان را به جلو هدایت کنیم.

پورسلمان حضور در فدارسیون های ورزشی کشور و کسب مدال های قهرمانی را از دیگر رویکردهای جدی مدیریت ورزش عنوان کرد و گفت: استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش برای پرورش ورزشکاران جوان مد نظر است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با بیان این که هیأت های ورزشی باید به طور مستمر خودارزیابی را در دستور کار خود قرار دهند، تصریح کرد:  متأسفانه در برخی از رشته های ورزشی استان یزد در سنین پایه تیم تشکیل نمی شود و این مهم باید ساماندهی شود.

وی با بیان این که ما به دنبال ارتقاء وضعیت موجود ورزش استان یزد هستیم، تأکید کرد: در حوزه جوانان هم اقدامات را رویکرد این اداره کل در استان دانست و بیان کرد: تا پایان یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو و میدانی یزدبعد از 13 سال سالن دار می شود/افتتاح 13 طرح ورزشی در هفته دولت

دو و میدانی یزدبعد از 13 سال سالن دار می شود/افتتاح 13 طرح ورزشی در هفته دولت