مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 18:272022-08-16اقتصادي

حضور جف بزوس در اکران گران ترین سریال جهان/یک میلیارد دلار برای پنج فصل!


شرکت آمازون، تهیه کننده «ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت» که گران ترین سریال جهان نام گرفته، معتقد است که صرف بودجه 1 میلیارد دلاری برای تولید پنج فصل این مجموعه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از یورونیوز، شرکت آمازون، تهیه کننده ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت که گران ترین سریال جهان نام گرفته، معتقد است که صرف بودجه 1 میلیارد دلاری برای تولید پنج فصل این مجموعه، یک سرمایه گذاری درست بوده است.

  این دیدگاهی بود که شامگاه دوشنبه در لس آنجلس از سوی جف بزوس، بنیانگذار آمازون در جریان اولین اکران جهانی این سریال اعلام شد.

قرار است پخش این سریال پرطرفدار که بار دیگر اقتباسی از آثار جان رونالد روئل تالکین، نویسنده به نام بریتانیایی است، از دوم سپتامبر در پلتفرم آمازون آغاز شود.

آمازون پرایم حدود 5 سال پیش، حق پخش این مجموعه را به مبلغ 250 میلیون دلار خرید و بر اساس توافق میان این شرکت رسانه ای و تهیه کنندگان فیلم قرار است داستان فیلم در 5 فصل ساخته شود که هر فصل نیز 10 ساعت طول می کشد.

در جریان مراسمی که دوشنبه شب برگزار شد، با حضور جف بزوس و ستارگان و تهیه کنندگان سریال و پس از برگزاری نمایش بزرگ نور، دو قسمت از اولین فصل ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت که بار دیگر یک ماجراجویی حماسی توأم با مضامین عاشقانه است، پخش شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور جف بزوس در اکران گران ترین سریال جهان/یک میلیارد دلار برای پنج فصل!

حضور جف بزوس در اکران گران ترین سریال جهان/یک میلیارد دلار برای پنج فصل!