مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 18:122022-08-16سياسي

دولت به استفاده از ظرفیت ایثارگران و آزادگان تاکید دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید محمد حسینی معاون امور مجلس رییس جمهور، امروز سه شنبه 25 مردادماه به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به کشورمان، - سید محمد حسینی گفت: دولت به استفاده از ظرفیت ایثارگران و آزادگان و پیگیری مطالبات آنان تاکید دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید محمد حسینی معاون امور مجلس رییس جمهور، امروز سه شنبه 25 مردادماه به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به کشورمان، در محل دفتر دولت در مجلس با نمایندگان آزاده مجلس شورای اسلامی دیدار و از مجاهدت و استقامت آنان تجلیل کرد.

حسینی در این دیدار که حجت الاسلام والمسلمین نوروزی نماینده رباط کریم و بهارستان، حجت الله فیروزی نماینده مردم فسا و سید ناصر حسینی پور نماینده مردم گچساران حضور داشتند، مجاهدت و استقامت اسرای کشورمان در زندان های رژیم بعثی را ستودنی و افتخار آمیز توصیف کرد و اظهار داشت: اسرای عزیزمان، دوران اسارت را به دوره خودسازی و ارتقای روحی و معنوی خود تبدیل کرده بودند و در این راستا اسرای طلبه و روحانی و در راس آنان مرحوم حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی نقش مهمی برعهده داشتند.

وی اهمیت جمع آوری و تدوین خاطرات آزادگان عزیز از دوران اسارت را مورد تاکید قرار داد و گفت: واقعیت های زیادی از دوران اسارت مغفول مانده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت به استفاده از ظرفیت ایثارگران و آزادگان تاکید دارد

دولت به استفاده از ظرفیت ایثارگران و آزادگان تاکید دارد