مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 18:022022-08-16سياسي

خبرنگاران آزاد هم مشمول بسته اینترنتی می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، ایمان شمسایی مدیرکل امور مطبوعات و خبرگزاری های داخلی لحاظ کرده که که شامل اصحاب رسانه نیز هست، اما در مجموع باید یک نظام صنفی شکل بگیرد تا مشکلات فهرست شده و قدم های بهتری برداشته شود.

شمسایی افزود: بسته حمایتی در 13 سرفصل به هیئت دولت ارائه شده است که بسیاری امکانات از جمله مسکن و سبد معیشتی برای اصحاب رسانه فراهم می شود.

مدیرکل امور مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر 13 هزار رسانه مجوز دار در کشور داریم که شامل 8 هزار نشریه، 330 روزنامه، 4600 سایت، و 40 خبرگزاری است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون مشکلی که در مورد رسانه ها وجود دارد این است که صنف رسانه ای نداریم و باید آمار مشخص از آن ها تهیه شود، گفت: برای کسانی که در سامانه ای رسانه ثبت نام کرده اند بسته اینترنتی فعال خواهد شد ولی برای دیگر حمایت ها باید وضعیت رصد و پایش و ارزیابی شود.

مدیرکل دفتر مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: سه هزار نفر در سامانه جامع رسانه های کشور ثبت نام کرده اند و پیش بینی می شود که سه تا پنج هزار نفر دیگر نیز اضافه شوند.

شمسایی خاطر نشان کرد: افرادی که معرفی نامه از خبرگزاری و یا رسانه خود ندارند، در یک کمیسیون وضعیت آن ها بررسی می شود و در صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران آزاد هم مشمول بسته اینترنتی می شوند

خبرنگاران آزاد هم مشمول بسته اینترنتی می شوند