مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 16:022022-08-16اجتماعي

واکسیناسیون 95درصدی دانش آموزان کرمانشاهی/ محمدی:آماده یک مهرماه با نشاط هستیم


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: تاکنون 95 درصد دانش آموزان بین 12 الی 18 سال نسبت به تزریق واکسن اقدام کرده اند و براساس قانون ما نمی توانیم دانش آموزی که واکسن نزده باشد را ثبت نام نکنیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، دکتر سلمان محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه پیش از ظهر امروز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت ایران یکی از وظایف مهم اصحاب رسانه است که می توانند با روشنگری، معرفی و روایتگری نقش اساسی ایفا کرد.

محمدی با بیان اینکه انتقاد از دیگر وظایف اصحاب رسانه است، گفت: کار فرهنگی و جریان سازی باید از آموزش و پرورش آغاز شود، لذا با کمال میل آماده شنیدن انتقادات و پیشنهادات اصحاب رسانه بوده و از آن استقبال می کنیم.

وی با بیان اینکه مسؤلین آموزش و پرورش موظف به پاسخگویی به اصحاب رسانه هستند خاطرنشان کرد: اما انتظار داریم این تبادل همکاری بصورت دو طرفه باشد، خبرنگاران مطالبات مردم را بیان و در مقابل دستاوردهای آموزش و پرورش را نیز بیان کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری بر امید آفرینی در جامعه تأکید دارند بیان کرد: پیش بینی کرده ایم که امسال 370 هزار نفر دانش آموز داشته باشیم و برنامه ریزی ها به نحوی است که تمامی دانش آموزان اول مهر در مدارس ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون 95درصدی دانش آموزان کرمانشاهی/ محمدی:آماده یک مهرماه با نشاط هستیم

واکسیناسیون 95درصدی دانش آموزان کرمانشاهی/ محمدی:آماده یک مهرماه با نشاط هستیم