مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 15:472022-08-16اجتماعي

بازدید 2 هزار و 500 اردبیلی از مناطق عملیاتی جنوب کشور طی سال جاری


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از بازدید 2 هزار و 500 اردبیلی از مناطق عملیاتی جنوب کشور طی سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، کلیم اله وثوقی بعدازظهر امروز در جلسه هماهنگی اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری بیش از 2 هزارو 500 زائر سرزمین های نور با 57 دستگاه اتوبوس از مناطق عملیاتی بازدید کرده اند.

وی افزود: کاروان های راهیان نور دانش آموزی استان اردبیل با 90 دستگاه اتوبوس عازم مناطق عملیاتی شمالغرب کشور می شوند.

رییس کمیته حمل و نقل ستاد راهیان نور استان اردبیل با گرامیداشت یاد و خاطره 3 هزار و 400 شهید والامقام استان، عزت، اقتدار، صلابت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی را مدیون خون پاک شهدا دانست و بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد.

وی اهمیت اعزام کاروان راهیان نور را در شناساندن رشادت ها، فداکاری ها و ایثارگری های شهدای گرانقدر بسیار مهم عنوان کرد و گفت: تنها راه اقتدار و پیشرفت همگان الگوگیری از زندگانی ارزشمند شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان است.

وثوقی با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم راه شهدا را با تمام توان ادامه دهیم تصریح کرد: در راستای انتقال فرهنگ عاشورایی دوران دفاع مقدس و شناساندن رشادت های شهیدان کارکنان راهداری و حمل و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید 2 هزار و 500 اردبیلی از مناطق عملیاتی جنوب کشور طی سال جاری

بازدید 2 هزار و 500 اردبیلی از مناطق عملیاتی جنوب کشور طی سال جاری