مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 15:272022-08-16بين الملل

حمله به پاسگاه مرزی ترکیه؛ دو نظامی کشته شدند


یک مقام محلی ترکیه ای اعلام کرد که در جریان حمله امروز به یک پاسگاه مرزی از این کشور با سوریه، دو سرباز ترکیه ای کشته و چهار نفر زخمی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک مقام محلی گفت: امروز یک پاسگاه مرزی ترکیه در مرز سوریه مورد حمله واقع شد؛ حمله ای که منجر به کشته شدن دو سرباز و زخمی شدن چهار نفر شد.

حال سه نفر از این زخمی ها وخیم است .

امروز فرماندار شهر غازی عینتاب گزارش داده بود که یک خمپاره به شهر مجاور جرابلس سوریه شلیک شد اما تلفاتی جانی در پی نداشت.

ارتش ترکیه نیز در واکنش به آن، مواضع گروه تروریستی داعش در شمال سوریه را بمباران کرد.

دو روز گذشته (یک شنبه) وبگاه خبری عنب بلدی سوریه در گزارشی خبر داده بود که ارتش ترکیه، کاروانی حامل سلاح های سنگین، توپخانه و تانک را وارد استان ادلب در شمال غرب سوریه کرده و این سلاح ها در مناطق مختلف این استان توزیع کرده است.

این در حالی است که  علی محمود عباس وزیر دفاع سوریه امروز (سه شنبه) طی سخنرانی در کنفرانس مسکو برای امنیت بین الملل  در روسیه، گفت:  ما بر لزوم پایان دادن به اشغالگری های آمریکا و ترکیه در بخش هایی از خاک سوریه تاکید می کنیم تا بتوانیم کنترل دولت بر آن ها را گسترش دهیم و بر منابع ملی خود را که در معرض غارت و دزدی هستند سرمایه گذاری کنیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله به پاسگاه مرزی ترکیه؛ دو نظامی کشته شدند

حمله به پاسگاه مرزی ترکیه؛ دو نظامی کشته شدند