مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 14:472022-08-16سياسي

استاندار تهران: پاساژها و مراکز اقتصادی به تجهیزات پایش تصویری مجهز شوند


استاندار تهران با تاکید بر پیگیری اقدامات نرم افزاری جهت مقابله با سرقت گفت: پاساژها و مراکز اقتصادی باید به تجهیزات پایش تصویری مجهز شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران؛ محسن منصوری استاندار تهران در جلسه کمیسیون مقابله با سرقت با اشاره به اینکه امنیت تهران، امنیت کشور است اظهار کرد: رفع مشکلات نیازمند عزم، اراده و هم افزایی دستگاه ها است، البته در برنامه ریزی و تصمیم گیری نقص نداریم، منتها در اجرا و پیگیری مسئله ضعف داریم.

  وی با اشاره به لزوم تغییر رویکرد در حوزه مقابله با سرقت افزود: با فعالیت های سخت افزاری، گسترش ساختار و نیروی انسانی امکان حل مشکل وجود ندارد و جنس برخورد با سرقت باید نرم افزاری و از نوع پایش تصویری و غیره باشد.

  استاندار تهران عنوان کرد: اگر بپذیریم که بخشی از سرقت ها بویژه سرقت های خرد توسط معتادین متجاهر صورت می گیرد در برخی از موضوعات، ظاهر مسئله متفاوت با سرقت است، اما برونداد آن اهمیت دارد که تاکید بر جمع آوری معتادین متجاهر در این زمینه قرار می گیرد که به فرمانداران و شهرداران تاکید شده که مسئله معتادین متجاهر به طور کامل حل شود.

  منصوری سپس گفت: پیش بینی می شود 25 هزار معتاد متجاهر در استان تهران داشته باشیم که اکنون 20 هزار ظرفیت نگهداری ایجاد شده و 17 هزار نفر نیز در مراکز نگهداری می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار تهران: پاساژها و مراکز اقتصادی به تجهیزات پایش تصویری مجهز شوند

استاندار تهران: پاساژها و مراکز اقتصادی به تجهیزات پایش تصویری مجهز شوند