مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 14:172022-08-16سياسي

بسیج سازندگی قم برای مددجویان کمیته امداد مسکن می سازد


مدیر فنی سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قم گفت: بسیج سازندگی با مشارکت کمیته امداد و بنیاد مسکن در قالب دو پروژه، ساخت 71 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) را دنبال می کند که این پروژه ها تا به امروز به پیشرفت 70 درصدی رسیده اند.

- مهران اسدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، طی سخنانی اظهار کرد: به صورت پراکنده ساخته می شود که تا به امروز نیز کار 10 واحد شروع شده است.

  مدیر فنی سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قم خاطرنشان کرد: برای پروژه 21 واحدی تا به امروز 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته ایم که منابع مالی آن از کمیته امداد، مددجویان، بنیاد مسکن، بسیج سازندگی تامین شده است.

وی با تاکید بر اینکه عموم مردم در قالب طرح خشت های آسمانی می توانند با کد دستوری #9988*6655* در پرداخت سهم مددجویان مشارکت کنند، عنوان کرد: امیدواریم با مشارکت مردم بتوانیم این پروژه ها را زودتر به نتیجه برسانیم و تحویل مددجویان دهیم.

  اسدی خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی در حوزه مسکن محرومان اولویت را به مددجویان کمیته امداد اختصاص داده است و در مجموع 120 هزار واحد مسکن محرومان در سطح کشور قرار است ساخته شود که در مرحله نخست 40 هزار واحد در دستور کار قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج سازندگی قم برای مددجویان کمیته امداد مسکن می سازد

بسیج سازندگی قم برای مددجویان کمیته امداد مسکن می سازد