مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 13:322022-08-16سياسي

دستیار ویژه و مدیرکل حوزه ریاست سازمان تبلیغات اسلامی منصوب شد


رییس سازمان تبلیغات اسلامی با صدور حکمی امین رضا لطفعلی زاده» را به عنوان دستیار ویژه و مدیرکل حوزه ریاست سازمان تبلیغات اسلامی منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس حجت الاسلام محمد قمی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی با صدور حکمی امین رضا لطفعلی زاده را به عنوان دستیار ویژه و مدیرکل حوزه ریاست سازمان تبلیغات اسلامی منصوب کرد.

در این حکم خطاب به دستیار ویژه و مدیرکل حوزه ریاست سازمان تبلیغات اسلامی آمده است: صدیق ارجمند برادر گرامی، جناب آقای امین رضا لطفعلی زاده (زید عزه) نهضت تبلیغات اسلام ناب در ادامه مسیر بالنده و تحول گرای خود، امروز در آستانه جهشی تازه قرار دارد.

تکلیف خطیر تبلیغ اسلام عاشورایی در پرتو تأکید و امر به جهاد تبیین توسط رهبر فرزانه و حکیم انقلاب، اهمیتی دو چندان یافته است.

جهادی که جز باهم آهنگی و هم افزایی تمامی نیرو های جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی محقق نخواهد شد.

اکنون که ظرفیت های متعدد فرهنگی، تبلیغی و اجتماعی در سایه استقرار دولت انقلابی و به میدان آمدن نیرو های جهادی و جوان برای خدمت و جهاد مهیا شده است، اجتماع هم مؤمنانه و تواصی به حق و صبر در امور، بیش از پیش اهمیت یافته است.

سازمان تبلیغات اسلامی مصمم است ضمن لبیک تمام عیار به ندای رهبر معظم انقلاب در امر جهاد تبیین، در دومین گام از خیزش تحول خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستیار ویژه و مدیرکل حوزه ریاست سازمان تبلیغات اسلامی منصوب شد

دستیار ویژه و مدیرکل حوزه ریاست سازمان تبلیغات اسلامی منصوب شد