مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 13:322022-08-16سياسي

حضور مؤثر ایران در نمایشگاه نظامی روسیه


سردار عبداللهی با اشاره به حضور پررنگ ایران در نمایشگاه تسلیحات و تجهیزات نظامی-فنی روسیه گفت: در حاشیه این نمایشگاه، قراردادهای همکاری بین ایران و کشورهای شرکت کننده منعقد خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدفاع نیوز، سردار علی عبداللهی معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح که در صدر یک هیأت بلندپایه دفاعی به مسکو سفر کرده است، در بدو ورود به فرودگاه ونوکووای مسکو طی سخنانی با اشاره به اینکه سفر هیأت دفاعی ایران، به دعوت ارتشبد سرگیی شایگو وزیر دفاع روسیه انجام شده است، اظهار داشت: اجلاس امنیت بین الملل با حضور مقامات بلندپایه نظامی و امنیتی کشورهای مختلف جهان، فرصت مناسبی برای همفکری در خصوص حل و فصل مسائل امنیتی در سطح جهانی خواهد بود.

سردار عبداللهی به اعلام مواضع جمهوری اسلامی ایران در سخنرانی افتتاحیه این اجلاس اشاره و تأکید کرد: در حاشیه این نشست، دیدارهایی با مقامات دفاعی روسیه و دیگر کشورهای حاضر انجام خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح به حضور پررنگ ایران در نمایشگاه تسلیحات و تجهیزات نظامی-فنی اشاره کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران امسال با راه اندازی غرفه و ارائه دستاوردهای نظامی، پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مؤثر ایران در نمایشگاه نظامی روسیه

حضور مؤثر ایران در نمایشگاه نظامی روسیه