مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 13:122022-08-16سياسي

اوج بی شرمی در بیانیه میرحسین موسوی/ شهدا عزیز دل مردم هستند


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نسبت به بیانیه یکی از سران فتنه واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حجت الاسلام سید جواد خاضع در نشست ستاد بزرگداشت هشتم شهریور سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای ترسیم ویژگی های دولت اسلامی، بیان خدمات دولت و پیگیری مطالبات مردمی از دولتمردان است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران ضربه های زیادی از جریان نفوذ دیده، افزود: شهادت شهیدان رجایی و باهنر هم به واسطه همین جریان بود و باید خطر نفوذ در جایگاه های مختلف نظام را ترسیم کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهانت یکی از سران فتنه به شهدای مدافع حرم اشاره و عنوان کرد: اخیر فردی متوهن و فتنه گر، کسی که به جمهوریت نظام و آزادی مردم خیانت کرد و از صبر و رأفت مقام معظم رهبری سو استفاده کرد و با آن بیانیه بی شرمی را از حد گذرانده و همراه با استکبار ، اسراییل و داعش اظهاراتی علیه شهید همدانی بیان کرد.

وی ادامه داد: شهدا برای تمامیت ارضی کشور و حفاظت و حراست از مردم از جان و هر چه داشتند گذشتند آنها عزیز دل مردم هستند و این را در مراسم تشییع شهدا خصوصا شهید سلیمانی، شهید همدانی و شهید حججی اثبات کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوج بی شرمی در بیانیه میرحسین موسوی/ شهدا عزیز دل مردم هستند

اوج بی شرمی در بیانیه میرحسین موسوی/ شهدا عزیز دل مردم هستند