مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 12:472022-08-16سياسي

مذاکرات رفع تحریم ها چگونه به ایستگاه پایانی می رسد؟


تا زمان اظهارنظر رسمی از سوی طرف های حاضر در مذاکرات هیچ یک از اخبار و تحلیل های منتشر شده نمی تواند بازتاب دهنده واقعیت های جاری در خصوص فرجام مذاکرات رفع تحریم ها باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، در جلسه فوق العاده شورای عالی امنیت ملی که روز گذشته دوشنبه 24 مردادماه برگزار شد، علی باقری کنی مذاکره کننده ارشد کشورمان در گفتگوهای رفع تحریم ها گزارش مبسوطی از روند بررسی ایده های هماهنگ کننده اتحادیه اروپایی به اعضای جلسه ارائه کرد.

هرچند در اخبار اعلام شده از جلسه دیروز شورای عالی امنیت ملی اشاره ای به جزییات گفتگوها و محتوای جمع بندی نظرات نشده، لیکن شفاف ارائه خواهیم داد و به محض اعلام تعهد ایران به توافق بازخواهیم گشت او افزود آنچه در پرونده هسته ای ایران قابل مذاکره است تکمیل شده و ما موضع خود را که به اروپایی ها تحویل داده ایم فاش نمی کنیم.

در طول هفته جاری مجموعه اخباری که از منابع داخلی و خارجی در قالب گزارش های رسمی یا تحلیل های سیاسی و رسانه ای منتشر شده حاکی از پیشرفت نسبی در مذاکرات است اگرچه تا زمان مشخص شدن دیدگاه های ایران که به طور قطع با ایده های هماهنگ کننده اتحادیه اروپایی تطبیق صددرصد ندارد نمی توان در مورد فرجام گفتگوها اظهارنظر قطعی کرد لیکن خارج شدن مذاکرات از رکود قبلی حتما با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکرات رفع تحریم ها چگونه به ایستگاه پایانی می رسد؟

مذاکرات رفع تحریم ها چگونه به ایستگاه پایانی می رسد؟