مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 12:472022-08-16سياسي

برگزاری اجلاس حمل و نقل کشورهای در حال توسعه محصور در خشکی در ترکمنستان


اجلاس بین المللی وزرای حمل و نقل کشورهای در حال توسعه محصور در خشکی در مرکز کنگره منطقه ملی توریستی آوازه ترکمنستان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای خبرگزاری فارس، اجلاس بین المللی وزرای حمل و نقل کشورهای در حال توسعه محصور در خشکی در مرکز کنگره منطقه ملی توریستی آوازه ترکمنستان آغاز شد.

در این مجمع که به ابتکار ترکمنستان و تحت نظارت سازمان ملل متحد برگزار شد، هیئت هایی از حدود 40 کشور و بیش از 30 سازمان بین المللی حضور دارند.

در این اجلاس روسای آژانس های سازمان ملل متحد، سازمان های معتبر بین المللی، منطقه ای و زیرمنطقه ای و ساختارهای مالی، نمایندگان بخش خصوصی، انجمن های غیردولتی و برای شرکت کنندگان در کنفرانس بین المللی وزرای حمل و نقل کشورهای در حال توسعه محصور در خشکی پیامی ویدئویی ارسال کرد.

رییس جمهور در سخنرانی ویدئویی خود برای شرکت کنندگان در کنفرانس، خاطرنشان کرد که تحلیل فرآیندهای مدرن، روندهای غالب در اقتصاد جهانی به طور قانع کننده ای نشان می دهد که توسعه حمل و نقل و ارتباطات به طور فزاینده ای مهم و تعیین کننده است.

اهداف اصلی کنفرانس، تجزیه و تحلیل پیشرفت کشورهای در حال توسعه محصور در خشکی در زمینه حمل و نقل پایدار و اهداف توسعه پایدار بعد از چالش های کووید 19 و کاهش تغییرات آب و هوا و سازگاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اجلاس حمل و نقل کشورهای در حال توسعه محصور در خشکی در ترکمنستان

برگزاری اجلاس حمل و نقل کشورهای در حال توسعه محصور در خشکی در ترکمنستان