مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 11:372022-08-16سياسي

آب رسانی به 6 شهر استان اردبیل در مرحله اجرایی است


نماینده مجری طرح جهاد آب رسانی شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: آب رسانی به 6 شهر در سطح استان اردبیل در قالب طرح جهاد آب رسانی در مرحله اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حسن کروبیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در قالب طرح جهاد آب رسانی هم اکنون طرح های آب رسانی به 6 شهر استان اردبیل شامل شهرهای اردبیل، خلخال، نمین، عنبران، مشگین شهر و تازه کند در مرحله اجرا است.

وی با اشاره به این که در شمال استان اردبیل تصفیه خانه تازه کند با ظرفیت 110 لیتر در ثانیه در حال اجرا است، افزود: در جنوب استان اردبیل نیز آب رسانی خلخال در قالب 3 پروژه خط انتقال آب از سد بفراجرد به تصفیه خانه خلخال، خط انتقال به زون 3 خلخال از مخازن توسعه و اجرای عملیات تصفیه خانه خلخال به ظرفیت 285 لیتر در ثانیه اجرا می شود.

آب رسانی به شهر اردبیل در قالب 3 پروژه اجرا می شود نماینده مجری طرح جهاد آب رسانی شرکت آب منطقه ای اردبیل ادامه داد: طرح آب رسانی اردبیل هم در قالب 3 پروژه تکمیل زون اردبیل، ارتقای کیفی تصفیه خانه اردبیل و تکمیل آبگیر سد اردبیل، ژئوفیزیک چاه و چاه های داخل شهر اردبیل در حال اجرا است.

کروبیان با اشاره به آخرین وضعیت طرح آب رسانی نمین و عنبران نیز گفت: این طرح با هدف تأمین آب شرب و بهداشتی نمین و عنبران با ظرفیت 167 لیتر درثانیه برای جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب رسانی به 6 شهر استان اردبیل در مرحله اجرایی است

آب رسانی به 6 شهر استان اردبیل در مرحله اجرایی است