مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 11:272022-08-16سياسي

اشتغالزایی مستقیم برای 100 نفر با افتتاح 15 طرح در حوزه گردشگری و صنایع دستی ایلام


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام گفت: 15 طرح از طریق تسهیلات بانکی با اعتبار 22 میلیارد تومان و اشتغالزایی مستقیم برای 100 نفر در هفته دولت افتتاح میشود.

- فرزاد شریفی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: هفته دولت یادآور فداکاری های فرزندان پاک و ارزشمند انقلاب اسلامی و احیاکننده روز های پرشور خدمتگزاری، شهیدان رجایی و باهنر است که این هفته یک فرصتی است تا مردم با اقدامات مجموعه های نظام مقدس جمهوری اسلامی آشنا شوند.

وی افزود: در همین راستا اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بر اساس وظایف محوله و در جهت ارائه خدمات دهی به جامعه توانسته اقدامات موثری انجام و طرح های قابل توجهی از طریق تسهیلات بانکی به متقاضیان در هفته دولت به بهره برداری برساند.

شریفی ادامه داد: 2 سفره خانه سنتی در شهر ایلام توسط بخش خصوصی با اعتبار 8 میلیارد تومان و اشتغالزایی مستقیم برای 27 نفر و همچنین دو مجتمع خدماتی و گردشگری در ایلام با اعتبار 3 میلیارد تومان و اشتغالزایی 8 نفر افتتاح خواهند شد.

مدیرکل این اداره تصریح کرد: همچنین در زمینه کارگاه های صنایع دستی در سراسر استان اقداماتی به همت بخش خصوصی انجام شده که در شهرستان های ایلام، دره ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغالزایی مستقیم برای 100 نفر با افتتاح 15 طرح در حوزه گردشگری و صنایع دستی ایلام

اشتغالزایی مستقیم برای 100 نفر با افتتاح 15 طرح در حوزه گردشگری و صنایع دستی ایلام