مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 10:572022-08-16سياسي

محتوای غنی را سرلوحه طراحی کتیبه های هیئت هنر قرار دادیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ چهل و یکمین عصرنشینی هنر و اندیشه دیدار با حضور محمدعلی روزبهانی رییس حوزه هنری استان قم، مهدی محمدی مدیر گروه صنایع دستی دانشگاه سوره، - نشست هنری در هیئت کتیبه و پرچم با نگاهی به محصولات مجموعه هنری و تجاری موکب آرت برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ چهل و یکمین عصرنشینی هنر و اندیشه دیدار با حضور محمدعلی روزبهانی رییس حوزه هنری استان قم، مهدی محمدی مدیر گروه صنایع دستی دانشگاه سوره، علی حیاتی مسئول هیئت هنر و عضو هیئت موسس موکب آرت، فاطمه نوروزی مدیرعامل مجموعه موکب آرت و محمدرضا وحیدزاده دبیر نشست و پژوهشگر برگزار شد.

قدمت کتیبه نگاری به پیش از اسلام مربوط می شود محمدعلی روزبهانی رییس حوزه هنری استان قم در مورد هنر کتیبه نگاری در این نشست گفت: فقدان مسئله یکی از ایرادهای ما در برپایی نشست ها است که در این نشست اینگونه نیست و تکلیف ما و مخاطب مشخص است.

به این ترتیب باید از برنامه ریزان این نشست تقدیر کرد.

روزبهانی افزود: دو موضوع مهم در این زمینه باید مورد توجه قرار گیرد که یکی از آنها گرافیک است و سپس پیشینه کتیبه و پرچم است که باید به آن بپردازیم.

وی ادامه داد: اگر سنگ نگاره ها را نیز کتیبه محسوب کنیم قدمت آن به پیش از اسلام مربوط می شود اما اگر کتیبه را با کاربر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محتوای غنی را سرلوحه طراحی کتیبه های هیئت هنر قرار دادیم

محتوای غنی را سرلوحه طراحی کتیبه های هیئت هنر قرار دادیم