مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 10:422022-08-16سياسي

بازداشت 4 نفر در پردیس تهران به اتهام فعالیت در عرفان حلقه به دست اطلاعات سپاه


این افراد با ادعاهای واهی همچون فرادرمانی، شفابخشی، جاذبه درمانی، تشعشع دفاعی و غیره فعالیت غیرقانونی داشته که البته در پوشش های مختلفی همچون اقدامات خیرخواهانه اقدام به جذب افراد می نمایند.

- بازداشت 4 نفر در پردیس تهران به اتهام فعالیت در عرفان حلقه به دست اطلاعات سپاه این افراد با ادعاهای واهی همچون فرادرمانی، شفابخشی، جاذبه درمانی، تشعشع دفاعی و غیره فعالیت غیرقانونی داشته که البته در پوشش های مختلفی همچون اقدامات خیرخواهانه اقدام به جذب افراد می نمایند.

دادستان شهرستان پردیس از دستگیری4 نفر از سر شبکه های فرقه عرفان حلقه و مرتبطان با خارج از کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، دادستان شهرستان پردیس طی اطلاعیه ای از دستگیری 4 نفر از سر شبکه های عرفان حلقه و مرتبطان با خارج از کشور خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: در پی رصد سربازان گمنام امام زمان(عج) در اطلاعات سپاه حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) شهرستان پردیس مبنی بر فعالیت مخفیانه فرقه عرفان حلقه در این شهرستان و شهرستان های همجوار؛ پس از ماه ها رصد و اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه شهرستان پردیس، 4 تَن از اعضای اصلی و مرتبطان با خارج از کشور و سرشبکه های شهرستان های شرق استان تهران شناسایی و سپس با دستور دادستانی طی یک عملیات اطلاعاتی بازد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت 4 نفر در پردیس تهران به اتهام فعالیت در عرفان حلقه به دست اطلاعات سپاه

بازداشت 4 نفر در پردیس تهران به اتهام فعالیت در عرفان حلقه به دست اطلاعات سپاه