مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 10:372022-08-16سياسي

آشنا رییس جدید شورای یاسوج/یک تغییر نام و تداوم راه اکبری!؟


هدایت الله اکبری رییس شورای اسلامی شهر یاسوج در حالی جای خود را به کیوان آشنا داد که این دو در دوره گذشته و دوره کنونی شورای اسلامی شهر یاسوج با یکدیگر همفکر و هم پیمان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج در خبرها شنیدیم که با رای اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج کیوان آشنا به جای هدایت الله اکبری ریاست پارلمان شهری مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد را برعهده گرفته است.

در سالهای اخیر شاهد بودیم که مردم شهر یاسوج انتقادات بیشماری را از اعضای شورای اسلامی و همچنین شهرداری این شهر داشته اند چرا که کارهای انجام شده در شهر یاسوج به هیچ وجه متناسب با نام و اندازه مرکز استان و پایتخت طبیعت ایران نبوده است.

شهر یاسوج اکنون در بدترین وضعیت و حالت از ابتدای شکل گیری این شهر به عنوان مرکز استان تاکنون قرار داشته کارهای انجام شده در این شهر بسیار کمتر از همه دوره ها بوده است چرا که می بایست متناسب با پیشرفت و توسعه مراکز استان های دیگر در کشور این شهر هم به صورت حداقلی توسعه پیدا می کرد.

از کجای مشکلات شهر یاسوج باید سخن بگوییم از معابر و کوچه هایی که رفت و آمد را برای مردم مشکل کرده است یا از پروژه هایی که همچنان بعد از سالها به اتمام نرسیده و فضای سبزی که در یک شهر خوش آب و هوا با وجود منابع آب در بدترین وضعیت قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنا رییس جدید شورای یاسوج/یک تغییر نام و تداوم راه اکبری!؟

آشنا رییس جدید شورای یاسوج/یک تغییر نام و تداوم راه اکبری!؟